לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

בעידן שבו אנו חיים פרסום ותדמיות הם העיקר. כל בית עסק שואף תמיד למתג את עצמו ולפרסם את עצמו בצורה היעילה ביותר. מי שלא מפרסם את עצמו ומגדיל את מאגר הלקוחות שלו קופא על שמריו ועתיד להיקלע למשברים. הפרסום אם כן הוא החמצן שזורם בדמו של כל ארגון ודואג להחיות אותו מחדש בכל פעם. משום כך אין פלא כי במרבית בתי העסק הגדולים והמצליחים מושקע נתח נכבד בפרסום ושיווק. לצד אמצעי הפרסום המקובלים כיום כמו האינטרנט, הטלוויזיה והעיתונים ישנם ערוצי פרסום נוספים.

אמצעי חדשני

אמצעי פרסום נוספים כוללים שימוש בפליירים, כרטיסי ביקור וגלויות. בתי דפוס מציעים כיום הדפסת גלויות איכותיות ומעוצבות שיכולות להיות אמצעי פרסום יעיל למדי. בשונה מכרטיסי ביקור שמוכרים לכל, גלויה מעוצבת מושכת את העין ומגרה את סקרנות הלקוח. ניתן לכלול בה כיתוב ומידע רבים יותר ולשלב בה אמצעים גרפיים מעניינים. זהו אמצעי יעיל לעורר את עניין הלקוח הפוטנציאלי ולשדר יוקרה.

מה לכלול בגלויה?

הדפסת גלויות יכולה לכלול גם מבצעים עדכניים וחדשים או קופונים ללקוחות, מה שיגרום לאורך חיים ארוך יותר עבור המוצר הפרסומי שלך. ניתן לשלב בהן מגנט או לוח שנה כך שימצאו את דרכן למקרר הבית, ויבטיחו חשיפה מוגדלת. כך או כך לקראת עיצוב גלויה לעסק יש להקפיד על כמה שלבים. בזה הראשון חשוב להחליט מהו המסר שאתם מעוניינים להעביר בגלויה. חשבו על העסק, על הלוגו שלו ועל אוכלוסיית היעד.

העיצוב

בשלב השני יש לחשוב על העיצוב עצמו. הימנעו מעומס. מסר חד וקולע ושימוש מועט באמצעים גרפיים מבטיחים מיקוד של העין. ניתן לשלב תמונה, צילום או איור בגלויה, בתנאי שזה לא ייצור עומס על הצופה. זכרו שמדובר בפרסומת לכל דבר ולכן כה חשוב להקפיד על המסר. ניתן לעצב גלויות באתרי אינטרנט שונים ולקבל אותן עד לבית או להיעזר בבתי דפוס מקצועיים. בכל בית דפוס שמתמחה בתחום של הדפסת גלויות תוכלו להתייעץ גם עם מעצב הבית ולקבל ממנו הכוונה ומידע מקצועי על עיצוב הגלויה שלכם. 
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il