לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

הזמנות לאירועים – בחירה נכונה
איך תדעו שאתם עושים את הבחירה הנכונה ובוחרים בבית הדפוס הנכון? בדקו כמה בתי דפוס, גם פיזית וגם דרך האינטרנט. בדקו באתר של בתי הדפוס, ראו דוגמאות עיצוב ועבודה והחליטו מי נראה לכם יצירתי יותר, מעניין יותר ובעל מחירים אטרקטיביים יותר. השוק מלא במעצבים גרפיים ובבתי דפוס אבל רק אתם יכולים לדעת מה אתם אוהבים ומה קולע לטעם שלכם. היכנסו לאתר של דפוס כרכור ותגלו בית דפוס שלו שלושה סניפים והוא מנוהל בבעלות משפחתית. ההיצע עצום והמחירים מצוינים.
 
הזמנות לאירועים – טיפים לבחירת המוצר הנכון
חשוב להיות בולטים וייחודיים אבל גם חשוב להתאים את ההזמנה לאופי שלכם. יש הזמנות לאירועים קלאסיות שעושות את העבודה מצוין ויש הזמנות הומוריסטיות שמתאימות להומור של בני הזוג. יש סגנונות רבים. מהפשוטים ביותר ועד המורכבים יותר. הדפסה בשני צדדים, בסוג נייר ספציפי או ממוחזר ועוד ועוד. היכנסו לאתר ותוכלו לראות את מגוון העיצובים שלנו, דוגמאות שנותנות לכם השראה ונוכל להתאים לכם מה שתרצו.
 
יום הולדת, חתונת זהב או כסף, ברית או בריתה וגם מסיבת גיוס
לכל אירוע יש הזמנה משלו וסגנון משלו. אם אתם רוצים להיות ייחודיים, לתת דגימה מהאישיות שלכם או של הילד שלכם, תוכלו לשבץ את זה תמיד בהזמנה. ילד בר מצווה שהוא "חולה כדורסל" יוכל בהחלט לקבל הזמנה עם שטנץ של כדורסל ופניו מוטבעות על ההזמנה, ילדה חובבת בלט, תקבל הזמנה בצורת נעלי בלט. אין כמעט דבר שאינו אפשרי או גחמה שעולה על הדעת.
 
מחירים ועלויות להזמנות לאירועים
באתר שלנו תמצאו מחירון לעבודות דפוס שונות. המחירים משתנים בהתאם למורכבות העבודה, למספר הצבעים, הצילומים, אם יש אלמנטים של כסף וזהב, קיפולים שונים, שטנצים, הדפסה דו צדדית ותוספות של חוטים ועוד. המחירון מאוד מפורט ונוכל כמובן לתת פרטים נוספים בעל פה. אם יש לכם בקשה שאינה נמצאת בדוגמאות או במחירון שלנו, נוכל לספק לכם אותה ללא בעיה לאחר שתסבירו ותנחו אותנו לכיוון הנכון. בדפוס כרכור תקבלו יחס חם והגון בכל הנוגע לתחום ההתמחות שלנו בימים המיוחדים שלכם.
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il