לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

אחרי הבר מצווה או הבת מצווה, אין דבר מרגש יותר מחתונה. האירוע שאליו אנחנו מתכוננים כל החיים כמעט, מגיע, ואיתו ההכנות. השמלה, חליפת החתן, מציאת אולם, קייטרינג ואז מגיע הרגע שבו צריך להחליט על הזמנות לחתונה. איפה להדפיס ואיך תיראה ההזמנה.
 
דפוס כרכור  - התשובה שלכם להזמנות חתונה
אצלנו בדפוס כרכור נוכל למצוא לכם בדיוק את ההזמנה שמתאימה לכם. בשיתוף פעולה נגיע להזמנה היפה ביותר עבורכם שמתאימה לעונת החתונה שלכם, בצבעים שלכם ובעיצוב שתרצו. דפוס כרכור הוא בעל שלושה סניפים: בקריות בחיפה, בפרדס חנה ובחדרה. בית הדפוס הוא בבעלות משפחתית וכך יהיה גם היחס אליכם. משפחתי לגמרי. בית הדפוס מתמחה בכל עבודות הדפוס אבל לכם נקדיש את תשומת הלב המרבית ביום המרגש בחייכם.
 
הזמנות לחתונה במגוון גדלים, סוגי נייר וכמויות.
כדי לדעת מחירים להזמנות לחתונה, תוכלו להיכנס לאתר שלנו ובלשונית המתאימה, לראות סוגים שונים של הזמנות, גדלים, סוגי נייר וכמויות שהמחיר נגזר גם מהם. נוכל להכין לכם הטבעות של כסף וזהב, נצנצים, קישוטים, מגילות סגורות בסרט, נייר כרומו מבריק או מט, דמוי קלף, ממוחזר ועוד. יש אינספור אפשרויות להזמנות חתונה, רק תגידו ואנחנו נגשים לכם את החלום.
 
תכנים בהזמנות לחתונה
בדרך כלל הזמנות כאלה הן רשמיות ומאוד מכובדות אבל יש הבוחרים להטביע את חותמם גם בהזמנות לאירוע הייחודי שלהם. אם יש לכם חוש הומור מיוחד, תוכלו לנצל אותו גם בהזמנה שלכם ולעצב ולנסח הזמנה הומוריסטית כאוות נפשכם. בית הדפוס שלנו מקצועי ביותר אבל חשוב שתעשו הגהות ברורות על הנוסח של ההזמנה, כדי שלא יעלה לכם כסף להדפיס שוב, אם תגלו לאחר מכן טעויות כתיב מביכות. חשוב מאוד לבחור גודל הזמנה שגם מתאים למעטפות סטנדרטיות שיש בשוק.
 
הצבע והאלמנטים קובעים את המחיר
אין ספק שהמחיר של עלות ההזמנות שלכם מורכב מכמה וכמה משתנים. הגודל, הכמות, השילוב של תמונות ואלמנטים שונים בעיצוב, אם מצרפים סרט, או פרח מיובש, תמונה או מגנט וכמובן אם ההדפסה דו צדדית או על צד אחד ובכמה צבעים משתמשים. אם יש הבלטה או הטבעה, תוספת של נייר כסף, כל המשתנים האלה נמדדים בעלות העבודה.
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il