לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

מגנטים לפרסום - תועלת מקסימלית בעלות מינימלית



מגנטים הם מוצר קידום מכירות מנצח. אין בית בישראל שאינם נוכחים בו, ובמיקום הלוהט ביותר. מעל גבי המקרר, אליו ניגשים כשרעבים. הם ניצבים שם לצד מזכרות מאירועים מחממי לב, המשרות מראש אווירת אמפתיה על המגנטים הפרסומיים הניצבים בצמידות אליהן.
אין בעל מקצוע שיכול לוותר על הפקת מגנטים לפרסום. גם בימים של סמארטפונים, המאפשרים להשיג מיידית כל מידע ומספר טלפון, יש ערך עצום לאותם פרטי קשר ונוכחות שיווקית ויזואלית קטנה.

כל חשמלאי, אינסטלטור, טכנאי מיזוג אוויר או ספק שירותים אחר יצא נשכר מנוכחות פיזית בצורת מגנט, שמופק בעלויות מינימליות. ערכו עשוי להיות רב יותר אפילו מקידום אינטרנטי יקר, שיביא לו נוכחות דיגיטלית מרשימה. הרי חיפוש באינטרנט כנראה כלל לא יתבצע, אם עוד קודם לכן יפגוש הלקוח את המגנט של בעל העסק, ויפנה אליו מיידית.

כאשר מדובר בעסקי הסעדה, אותה חשיבות אפילו גוברת; פיצריה, מסעדה וכל שירות משלוחי מזון יכולים באמצעות מגנטים, להשיג לעצמם את שטח הפרסום הנחשק ביותר למטרתם: גובה עיני הלקוח, כאשר הוא ניגש רעב לפתוח את דלת המקרר.

שטח הפרסום הקטנטן של המגנט יכול להיות אפקטיבי בהרבה ממכלול מידע רחב כמו תפריט אותה מסעדה. כל שנדרש בו הוא מיתוג, פיתוי קטן, ודרך ליצירת קשר טלפוני. היכולת של המגנט להתמקם בקלות במקום היעד עבורו, היא יתרון גדול, בוודאי לעומת פלאיירים למשל (שמקבילים לו בעלויות ובדרכי ההפצה) שסיכוייהם להגיע לפח האשפה גדולים פי כמה וכמה, לרוב אפילו מבלי שנקראו קודם לכן.
 
לכולם יש מגנטים – אז איך אפשר לבלוט?
דווקא משום היות המגנטים הפרסומיים נפוצים כל כך, נוצר אתגר ממשי בהשגת המטרה. הדרך המקובלת ביותר להפצתם היא הצמדתם לדלתות דירות או מכוניות. לאחר שהלקוח מזהה את המגנט, מגיע רגע הדין: האם יושלך, או יגיע ליעדו בפנים הדירה.
מה מבדיל בין מגנט שהושלך לבין אחר שמצא מקומו בבית? ישנן כמה אפשרויות שיעזרו בהשגת המשימה.
  1. בעל עסק מוכר, שהמגנט רק מנגיש את פרטי הקשר שלו לשימוש חוזר.
  2. ספק שירות כלשהו שהלקוח עשוי להתעניין בו, למשל מסעדה מקומית חדשה שטרם ניסה, מכבסה או וטרינר שפרטיהם עשויים להועיל לו בהמשך, ובעיקר ברגעי חירום.
  3. מגנט שאין לו ערך ממשי (למשל ספק שירות מתחרה, כאשר בעל הבית כבר לקוח של אחר), אולם הצליח להשיג תשומת לב בזכות הצעה עסקית ייחודית, ובעיקר עיצוב מרשים.
הדוגמה השלילית הנפוצה ביותר תהיה למשל שיפוצניק חדש שאינו מוכר באזור, וינסה להפיץ מגנטים במקום בו עברו כבר לפניו מתחרים עסקיים רבים. סיכוי גבוה הוא שאצל רבים מבעלי הבתים כבר נוכח הפרסום של מתחריו.

עבור אותו מגנט וספק שירות יעמוד אתגר גדול במיוחד. סיכוייו לעמוד בו תלויים ביכולתו לבלוט חזותית או עסקית על פני קודמיו. אם לא השכיל ליצור אחד מיתרונות אלה, הרי שכל מאמציו היו לשווא, והמגנטים שחילק לא יחצו את מפתן הדלת עליה הוצמדו. הפקת מגנטים חסרי ייחוד עלולה להסתיים במפח נפש ובזבוז כסף.
 
ממה כדאי להימנע
הטעות הרווחת ביותר היא קלישאה – מגנט חסר ייחוד גרפי או תועלת חדשה. מי שכבר הצמיד לדלת המקרר שני מגנטים של שירותי מוניות מקומיים לא יוסיף מתחרה שלישי ומיותר. על השירות החדש להיות מהיר, זול או בעל יתרון יחסי אחר. אם אין לו גימיק כזה, הרי שהסיכוי שנותר לו יהיה באמצעות עיצוב מעניין, אשר יגרה לשמור אותו.

כדי להשיג זאת, ניתן למשל לייצר מגנט צורני ולעצב אותו מקצועית יותר. כידוע "תפסת מרובה לא תפסת", וכלל זה תקף במיוחד בשטח ההדפסה הקטנטן של מגנט. יש מי שמנסים לדחוס על גביו תפריט מסעדה שלם, או נהגי מונית שטורחים לפרט את כל יעדי הנסיעה שלהם. דבר זה ממלא את העיצוב בטקסט מיותר ומקושקש, שלא מותיר שום סיכוי לעיצוב יצירתי ומרשים.

הטקסט המודפס צריך להיות מינימלי, להכיל את שם המותג, סלוגן או הגדרת השירות ויתרונותיו, וכמובן דרכי נגישות אליו – טלפון, אימייל או כתובת פיזית, בהתאם לצורך הפרטני.
אם נדרש מידע נוסף ורחב יותר, למשל מבצע מיוחד או תפריט, ניתן כיום להדפיס ברקוד קטנטן לסריקה, אשר יוביל בקלות רבה באמצעות הסמארטפון לאותו תוכן רצוי.


אנחנו ערוכים לעזור לך
בדפוס כרכור רכשנו ניסיון רב בעיצוב והדפסת מגנטים לפרסום. בידינו האמצעים להפיק כל מגנט מבוקש כמעט, בכל גודל, עובי, כמות ועיצוב מבוקשים. אם יש לכם רעיון מוצלח למגנט מיוחד ומורכב, אנחנו נהיה מי שידעו איך לייצר אותו באופן המקצועי והמשתלם ביותר.

אצלנו תוכלו לקבל ייעוץ נאמן כיצד להפיק את המגנט הנכון ביותר לצרכים, שימשוך את העין, ובמחיר המתאים לתקציב.
במקום לחלק פליירים בתיבות הדואר, שמזהמים את הסביבה וגורמים לכריתת עצים, כדאי ורצוי להשתמש במגנט ולהשיג את המטרה הממוקדת. מגנט של טכנאי מיזוג אוויר שמוצמד למזגן יהיה נכס עצום לבעליו ולטכנאי השירות ברגע של מצוקה. כך יוצרים לקוחות וכך גם משמרים אותם. תיקון חד פעמי שיונצח במגנט על מכונת הכביסה, מדיח הכלים, המייבש או כל מכשיר אחר, עשוי להפוך להתקשרות ארוכת טווח.


גדלים וצורות, גוונים וכמויות
מחירי המגנטים נחשבים זולים בתחום הפרסום. כך אפשר לגוון בכמויות, בגודל ובכמות הצבעים להדפסה כדי להשיג בולטות בשטח. מגנט צבעוני הוא מעניין ויפה יותר, כמוהו גם מגנט גדול או שנחתך בצורה מסוימת, מושך את העין ומעלה חיוך.

מגנטים למגוון צרכים
לא רק בעלי מקצוע משתמשים במגנטים לפרסום. גם מסעדות, חברות קייטרינג, חנויות, משלוחי פיצה וכמובן שירותים לאירועים. מגנטים יכולים לשמש כהזמנה למסיבה, בר מצווה, חתונה, ברית או בת מצווה, או כמפת דרכים לאירוע. שימושיהם רבים, וזהו מפתח לשמירתם על דלת המקרר עד ליום המיוחל, ולפעמים גם כמזכרת גם אחריו.

תמונות על גבי מגנטים
שימוש בתמונה על מגנט הופך פופולרי יותר ויותר ונותן אפשרות למתן מזכרת מאירוע, ממסיבה ואפילו בין אוהבים. אין היום שום חתונה בלי עמדת צילום מגנטים, ואין צלם אירועים שאינו מצוייד בגליונות מגנט דביקים וערכה להפקת מזכרות ממוגנטות למשתתפים.
אם יש לכם הזמנת מגנטים פרסומיים לעסק, לחתונה, יום הולדת או כל צורך אחר, פנו אלינו, ומובטח לכם שתצאו עם תוצאה מושלמת במחירים מנצחים.

 
שלחו בקשה בטופס, בטלפון 077-5091009 או למייל dk0528456579@gmail.com לקבלת הצעת מחיר להדפסת מגנטים מדפוס כרכור
 

 
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il