לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה

שלח בקשה או צור איתנו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר למערכת פופ אפ מדפוס כרכור

מערכות פופ אפ

מערכת פופ אפ היא מערכת תצוגה המאפשרת להקים קיר תצוגה תדמיתי בנוחות ובקלות.
כל בעל עסק יודע, שאחת הדרכים המשתלמות ביותר לפרסום, היא באמצעות מערכות פופ אפ.
בדפוס כרכור אנו מציעים לכם את הדרך הנכונה, המקצועית והשיווקית לפרסם את הפוסטר\התמונה,
בגדלים שונים, עיצובים מרהיבים ואיכות מצוינת.
בעלות לא גבוהה, תוכלו ליהנות גם מפוסטר או תמונה וגם משיווק מצוין!

מערכת פופ אפ TOP SPRING מערכת הפופ אפ SUPER MAGNETIC מערכת פופ אפ CARPET WALL
מערכת פופ אפ TOP SPRING הינה גרסה
משופרת של מערכות הפופ אפ הישנות.
מערכת במבנה פנוראמי או מערכת במבנה ישר
מערכת הפופ אפ SUPER MAGNETIC
הינה מערכת הפופ אפ המתקדמת ביותר
בעולם.
מערכת זו פותחה כמערכת מושלמת ללא שום תקלות שהיו נפוצות ואופייניות למערכות הפופ אפ הקונבנציונליות.
את מערכת הפופ אפ ניתן לקבל בשתי צורות:
מערכת במבנה פנוראמי או מערכת במבנה ישר.
מערכת פופ אפ CARPET WALL
הינה מערכת פופ אפ ייחודית המאפשרת שימוש בשני אופנים:
1. כמערכת פופ אפ סטנדרטית.
2. כקיר מרבד המאפשר תלייה של מסרי פרסום שונים באמצעות "סקוץ'", אופציה זו מאפשרת החלפת מסרי פרסום לעיתים תכופות.
*בכל סוג של מערכת פופ אפ ניתן לקבל חלון ו \ או מדף להצגת מוצרים (כפי שניתן לראות בתמונה).
את מערכת הפופ אפ ניתן לקבל בשתי צורות:
מערכת במבנה פנוראמי או מערכת במבנה ישר.
מערכת פופ אפ MAGIC TOUCH עמוד פופ אפ במבנה עגול  ייחודי
מק"ט:
 מערכת פופ אפ MAGIC TOUCH הינה מערכת פופ אפ מופלאה כאשר בשלוש פעולות בלבד של פתיחת מערכת הפופ אפ נוצר קיר תצוגה מושלם ומרהיב ביופיו.
הייחוד במערכת זו הוא הדפסת המסר הפרסומי ע"ג בד אל-קמט המחובר למערכת הפופ אפ באופן קבוע באמצעות "סקוץ'" אשר אינו מצריך שום פעולות פירוק או הרכבה.
ניתן להחליף את המסר הפרסומי כולו בקלות.
*ניתן לקבל את מערכת הפופ אפ גם במבנה פנוראמי, ע"פ דרישת הלקוח.
מק"ט:
עמוד פופ אפ במבנה עגול ייחודי מוסיף מראה שובה עין לביתני תערוכות.
קל להרכבה ופירוק.
תיק נשיאה: קנוואס טרולי

אך לפני שאתם רצים להזמין מערכת פופ אפ, יש כמה דברים שעליכם לדעת, על מנת להפיק מההדפסה את התוצאה הטובה ביותר.
קודם כל – עיצוב.
אם תעצבו לבד, ללא ידע מקצועי, תשדרו על גבי ההדפסה שלכם שהעסק שלכם לא מקצועי!
חשוב להשתמש בשירותיו של גרפיקאי, שיעצב את ההדפסה שלכם בצורה האיכותית ביותר.
פוסטר\תמונה שעוצבו ע"י איש מקצוע ייראו מקצועיים, מובלטים במקומות הנכונים, בצבעים הנכונים וכד'.

אצלנו בדפוס כרכור, מדפיסים בכל הגדלים.
תוכלו לבחור מהגודל הקטן ביותר לגדול ביותר,

ותוכלו לבחור צורות חיתוך שונות, צבעים, הדפס בשחור לבן או צבעוני ועוד...

אנחנו בסניף פרדס חנה, בסניף קריות- חיפה ובסניף חדרה נלווה אתכם בכל שלבי התהליך, החל משלב הרעיון, דרך העיצוב הגרפי,
ועד הדפסתם ואספקתם.

מלאו את הפרטים או תתקשרו, ואנו ניתן לכם הצעת מחיר אטרקטיבית לפוסטרים או תמונות איכותיים ומקצועיים!

את ההזמנה ניתן לאסוף מפרדס חנה כרכור , מסניף קריות - חיפה או מסניף חדרה
ללא תשלום דמי שליחות או ניתן לקבל את ההזמנה עד הבית בעלות סמלית.

שלח בקשה או צור איתנו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסות מדפוס כרכור

איך מגיעים אלינו: סניף פרדס חנה כרכור -  ממקום ברחוב האורנים 10 פרדס חנה ( בתוך קניונית פרדס סנטר ליד נחמיאס חומרי בניין ). למגיעים מזכרון יעקב/ בנימינה - מגיעים לכיכר אגד בפרדס חנה ופונים ימינה בכיכר הבאה פונים שמאלה ובסיום שדרת החנויות ( 500 מטר) פונים ימינה ונכנסים למגרש החנייה, אנו נמצאים ממול מגרש החנייה בקומה השנייה מעל בית מרקחת הדר. לבאים מאור עקיבא / קיסריה - ממשיכים בדרך הים עד הכיכר ופונים ימינה, לאחר מכן מגיעים לכיכר אגד ומשם ממשיכים לפי ההוראות מעלה. למגיעים מחדרה - מיד אחרי גן שמואל פונים שמאלה לעבר פרדס חנה, בכיכר הראשונה ממשיכים ישר ובכיכר הבאה פונים שמאלה לאחר 500 מטר פונים שמאלה ונכנסים למגרש החנייה. למגיעים מקציר וואדי ערה פונים ימינה במחנה 80 וממשיכים עד הכיכר של אגד , פונים שמאלה ועוקבים אחרי ההוראות מעלה.
סניף קריות - חיפה ( איסוף בלבד בשלב זה) ממוקם ברחוב העצמאות 5, קרית ביאליק (סמוך לקריון) - איסוף בתיאום בלבד.
סניף חדרה -  ממוקם ברחוב הגיבורים 85 פינת הנשיא. למגיעים מחדרה מזרח ( רחוב צה"ל, מכבי אש...) עוברים את צומת התשעה , נוסעים עד הצומת הבאה הגיבורים פינת הנשיא פונים ימינה ומיד אנחנו נמצאים מצד שמאל למגיעים מחדרה מערב נכנסים לרחוב הנשיא חוצים כמעט את כולו עד צומת הגיבורים פונים שמאלה ואנחנו מחכים לכם מיד מצד שמאל
סניף רמת גן  ( איסוף בלבד בשלב זה) ממוקם ברחוב ארלוזרוב 63. לבאים לרמת גן מדרום יורדים במחלף ארלוזרוב לכיוון ז'בוטניסקי , לבאים לרמת גן מכיוון צפון יורדים במחלף ההלכה ימינה לאבא הילל ולאחר מכן שמאלה לז'בוטנסקי

טלפון רב קווי: 077-5091009  |  נייד : 052-8456579  |  פקס : 153-4-8219971  |  מייל: dk0528456579@gmail.com |  סניפים: פרדס חנה כרכור  | קריות | חדרה | רמת גן | משלוחים לכל הארץ. היכנסו לאתר 1001 מתנות האתר החדש שלנו להדפסות על מגוון מתנות בהדפסה אישית | דפוס חברתי