לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

יש דברים שתמיד יהיו עדכניים ורלוונטיים. בעידן הדיגיטלי שבו כל דבר נשמר ברשת ושבו המחשב שלנו מחליף את אלבום התמונות, נדמה כי האמצעים הוויזואליים צומצמו למסכים בלבד. אחד השרידים שתמיד יישארו עדכניים ורלוונטיים גם בעידן הטכנולוגי הוא גלויות. זוהי דרך מצוינת לאחל לקרובים שלנו איחולים, לשווק את העסק שלנו או ליצור מזכרת מטיול מהנה. המאמר הבא מסביר על הדפסת גלויות ועל מיקומה בעולם הדיגיטלי של ימינו.

בעידן הרשת

כאמור הכל כיום נשמר אונליין ואת האלבומים המשפחתיים מחליפות תיקיות ואלבומים בתוכנות מיוחדות ממוחשבות. דווקא לאור עובדה זו לא מפתיע כי הדפסת גלויות הפכה עניין כה אופנתי. בעידן שבו הכל עובר באמצעות מיילים, מרגש ומפתיע לקבל גלויה מודפסת מחבר קרוב שנמצא רחוק, או ממכר אהוב שמאחל לנו חג שמח או שנה טובה. האיכות של גלויות מודפסות טמונה בייחוד הרב שלהן וביכולת המדפיס לבחור את התמונה, את העיצוב ואת התוכן.

עיצוב מהבית

הדפסת גלויות יכולה להיעשות מהבית על ידי אתרי אינטרנט שונים שמציעים עיצוב ברשת, בחירת סוג הנייר ושליחה להדפסה בבית דפוס. את ההזמנה תקבלו לביתכם כמה ימים לאחר מכן כנגד תשלום בכרטיס אשראי. ניתן להשתמש באתרים שונים כדי לעיצוב דמה ולקבל רושם כללי שאיתו תוכלו לגשת לאחר מכן אל בית דפוס ולהיעזר במעצב של המקום כדי לסגנן את הגלויה באופן סופי.

החלטות חשובות

לקראת עיצוב הגלויה כדאי לחשוב על התוכן שלה. הדפסת גלויות תיעשה על נייר איכותי ובבית דפוס מקצועי, ולכן חשוב לבחור צילום באיכות גבוהה. אם בעבר גלויות היו מוצר מוכן ומוגמר הרי שכיום כל אחד יכול לעצב בעצמו ולשלוח ליקרים לו. בעידן הדיגיטלי כל אחד יכול לצלם את התמונה שתוטבע על הגלויה ולעצב אותה בקלות רבה. זוהי דוגמה מצוינת לשילוב בין ישן ובין חדש ולאופן שבו אמצעי פרסום ישנים מתמזגים עם אמצעים דיגיטליים ויוצרים יחדיו שילוב מעניין.
ניתן לשלב בגלויה משפט מתוך שיר אהוב או לשלב ברכה מרגשת. כך או כך זוהי דרך מצוינת לרגש את הקרובים לכם. 
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il