לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

איך לעצב הזמנות מנצחות לחתונה

אין זוג מאורס שלא מתלבטים בשאלת עיצוב והדפסת הזמנות לחתונה. כל חתן וכלה לעתיד מבקשים לעצמם דוגמאות מיוחדות שיהיו קלאסיות מצד אחד, אבל גם מקוריות מאידך; מגניבות ומצחיקות, אך במקביל מכובדות; שייראו יוקרתיות, ועם זאת יעלו בזול.

הכנת הזמנות מעוצבות היא אתגר שניתן לפתור בשתי דרכים. הראשונה והפשוטה היא שימוש במגוון העיצובים המוכנים שניתן למצוא בכל בית דפוס, והשניה היא לעצב לבד את הכרטיס, לחסוך את מחיר העלויות הגרפיות, וגם ליישם רעיונות לא סטנדרטיים, שלא הופיעו אצל זוגות קודמים, וליצור בעצמם הזמנות מקוריות ומפתיעות. ניתן למשל להוסיף רקע מיוחד, לשלב דוגמאות מאוירות, טקסט מצחיק, או להבדיל -  נוסח מיוחד לחתונה דתית או חרדית.

זה הזמן להיזכר בכל ההזמנות שקיבלתם במהלך חייכם ולתהות מה גרם להשליך חלק מהן בזריזות לאשפה, ומה גרם להותיר אחרות על דלת המקרר גם זמן רב לאחר מועד הכלולות עצמו. האמת היא שלא רק חתני האירוע ומעמדם בעיניכם יגרמו לכם לשמור עליה, אלא לא פחות מכך - ההזמנה עצמה. כמו כל דבר בחיים, גם היא נדרשת לפנות לרגש שלנו, לגרות את הדמיון ולעורר בנו סקרנות.

הדרך אל האושר - דלת המקרר
הזמנות לחתונה הן מה שיגרום לאורחים שלכם להגיע אליה בתחושת ציפייה, לאחר ששריינו לעצמם את התאריך, התרגשו והתכוננו לקראתו. משום כך כה חשוב להקפיד על עיצוב מושלם; נימה אישית, נייר איכותי ועיצוב מיוחד ואלגנטי תמיד יבטיחו התייחסות, תועלת ותשומת לב רבה יותר. מעבר להכל, כדאי להתאים את ההזמנה לזוג המאושר ולאופי האירוע המתוכנן.

מה חשוב לכם?
שבו יחד להחליט מה חשוב לכם שיופיע על ההזמנה. שיר אהוב או צילום משותף יכולים למשל להיות אלמנט עיצובי מרכזי. לא כדאי לבחור כמה יסודות סותרים, שיתנגשו ויאפילו זה על זה ויבלבלו את הנמען. מומלץ לבחור קו אחיד ורענן שישמור על מיקוד טביעת העין.

אם החלטתם ללכת על הזמנה שמשלבת תמונה, בחרו צילום איכותי ומעניין. כיום כל מצלמה, לרבות זו של הסמארטפון, מייצרת תמונה באיכות גבוהה שמתאימה לדפוס. חשוב מאוד לא להקטין את גודל קובץ המקור, כדי לשמור על האיכות והרזולוציה הגבוהה. הטעות הנפוצה ביותר במקרה זה, היא העברת הקובץ דרך ווטסאפ או אפליקציות אחרות. זאת משום שכדי להקל על שיגור התמונה הן מקטינות משמעותית מאיכותה. עניין זה עלול להטעות, משום שמה שנחזה על המסך חד ואיכותי עלול לא פעם להפתיע לרעה בהדפסה. זו מתבצעת ברזולוציה גבוהה משמעותית, ועל כן ניכר בה בקלות כל טשטוש.

כלל פשוט שיעזור למי שאינו מעצב מקצועי: תמיד מותר להקטין ולכווץ תמונה לגודל המבוקש, אך לעולם לא למתוח ולהגדיל אותה כדי להתאימה למידה הרצויה.

את מלאכת התכנון והעיצוב האישי כדאי להשלים גם בהזמנת מעטפות להזמנות, שישתלבו עיצובית וישלימו את המראה הכללי. כדאי גם לבחור מעטפות שקופות או צבעוניות שיתאימו לתכנון הכללי, ויוסיפו רושם מיוחד וחגיגי עם הגעתן בדואר.
 
לעצב לבד בבית
כיום פשוט לתכנן דיגיטלית עיצוב הזמנה לחתונה אונליין. אפילו לא נדרשות לשם כך תוכנות גרפיות מקצועיות. יש אתרים שמציעים לעצב ישירות באתר האינטרנט. את ההזמנות תקבלו לביתכם ומוכנות לאחר זמן מה, ולרוב יהיו אלו גם זולות יותר.

אפשרות אחרת היא לבחור מעצב או בית דפוס ולפנות אליהם לאחר סקיצה ראשונית שלכם, כדי לקבל כמה עצות מקצועיות. מעצב מנוסה ידע להתייחס לצילום שבחרתם ובמידת הצורך לבצע בו כמה תיקונים בעזרת תוכנת פוטושופ. הוא יציע לכם כיצד לארגן את ההזמנה וידאג שכל המידע יופיע בה בצורה ברורה ואסתטית. לאחר מכן תוכלו גם לבחור סוג נייר ייחודי ואיכותי שישווה להזמנה שלכם מראה מושלם מכובד.

אנחנו בדפוס כרכור מתמחים בעיצוב והפקת הזמנות חתונה איכותיות ומיוחדות בכל כמות מבוקשת, ותמיד במחיר תחרותי.
בין אם תרצו לבחור מבין העיצובים המוכנים מראש, או לתכנן בעצמכם כרטיסי ברכה מיוחדים, מקוריים ומורכבים, נשמח לסייע בכל בקשה. המקצועיות והניסיון הרב שרכשנו יבטיחו לכם הזמנות מנצחות, שיהיו סיפתח לערב הגדול של חייכם, וכמובן חיי נישואים מוצלחים משך שנים רבות אחריו.



                                      מלאו את הפרטים בטופס ליצירת קשר ולהצעות מחיר, או פנו במייל dk0528456579@gmail.com וטלפון 077-5091009  
 
                                     
 
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il