לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

לדפוס כרכור שלושה סניפים משפחתיים, חמים ונותני שירות בדרגה ראשונה - בקריות וחיפה, בפרדס חנה ובחדרה. בכל מקום ניתן יחס חם ומחיר הוגן ויעשו הכול כדי שתקבלו גם שירות מעולה וגם מוצר מצוין. בדפוס כרכור תוכלו לקבל את כל עבודות הדפוס, הזמנות לחתונות, לאירועים שונים, כרטיסי ביקור ועוד.
 
הזמנות לאירועים

בחיי אדם יש כמה וכמה אירועים שהם תחנות חשובות בחיים. בר מצווה, בת מצווה, חתונה, ברית מילה, בריתה, יום הולדת, חתונת כסף או זהב ועוד. יש אינסוף אירועים ותמיד כיף כשיש סיבה למסיבה.
הזמנות בר מצווה
היום שבו מגיע ילדכם למצוות הוא גדול ומלא התרגשות. אפשר לעצב את הזמנת האירוע בשטנץ של תמונת הילד, כספר תורה או כמגילת קלף. אפשר כהזמנה רגילה, דו צדדית, נפתחת עם קיפול ועוד ועוד. חשוב לערב את הילד בבחירת ההזמנה. אחרי הכול זה האירוע שלו והוא מרגיש שצריך להיות לו בו חלק. הזמנות בדפוס כרכור יכולות להיות בעיצובים המתאימים לאופי הילד, לאופי הילד והוריו ובצבעים או בתמונות המשובצים בפנים.
 
הזמנות לאירועים – בת מצווה
הבת שלכם גדלה ועכשיו היא חצי גברת. בת מצווה זה אירוע מלא פינוק וכיף לילדה הצעירה וגם להוריה. תוכלו לעצב אצלנו הזמנה מקורית, מתאימה לילדה ולעיסוקיה ותחביביה. אפשר גם להכין מגנטים כהזמנות וכך אף אחד לא ישכח את יום האירוע. אפשר להטביע את התמונה שלה ואפשר לעצב הזמנה עם פרפרים, כוכבים, נצנצים וסרטים. הכול כיד הדמיון הטובה.
 
הזמנות לאירועים – ברית או בריתה
אין כמו לידה של ילד או ילדה כדי לחגוג ברוחב לב ובשמחה והתרגשות את בואו לעולם. הזמנות בכחול ובוורוד הסטנדרטיות או הייחודיות יותר, עם עיצובים ןשטנצים בצורת ראש ילד המציץ מעגלה כשפותחים את ההזמנה ועוד ועוד. תנו לנו לעזור לכם בבניית היום היפה ביותר בחייכם, ולעצב ולהדפיס לכם את ההזמנה שלכם באופן שיתאים לכם ולאופייכם.
 
מחירים ועלויות
הכול נגזר כמובן מכמויות ומסגנון ההזמנה. ככל שיהיו יותר צבעים או "טריקים" ותוספות, המחיר יעלה יותר. תוכלו להיכנס למחירון הזמנות האירועים שלנו באתר ולבחור לכם הזמנה כלבבכם או להתאים עצמכם לתקציב. מזל טוב!
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il