לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

הכנת חתונה היא עסק מורכב לכל הדעות. יש להקפיד על המון פרטים וגם פרטים קטנים ולא חשובים לכאורה הופכים הרי משמעות כאשר מדובר על חתונה. אחד הדברים החשובים ביותר בהכנת החתונה הוא הפקת הזמנות לחתונה. הזמנות לחתונה הן מוצר כה חשוב בעיקר משום שהן מגיעות אל האורחים שלנו ובמידה רבה הן יקבעו האם הם יבואו או לא יבואו אל החתונה שלנו. המאמר הבא מסביר מעט על הפקת הזמנות לחתונה ומציע כמה דגשים חשובים.

שוק תחרותי

חשוב להבין כי מספר האירועים המשפחתיים בישראל הוא גבוה לאין שיעור. משום כך האורחים שלכם בוודאי הוזמנו לכמה וכמה חתונות במקביל לאירוע שלכם ולכן, כמה שלא נעים לשמוע את זה אתם בעצם בתחרות. ייתכן מאד שבערב החתונה שלכם יש לקרובים שלכם אירוע נוסף, מה שמגביר את התחרות עוד יותר. משום כך עיצוב הזמנה איכותית עשוי להעלות את מספר המגיעים לחתונה שלכם. בבואכם לבחור הזמנות לחתונה כדאי להתחיל בכמה שאלות חשובות.

מה חשוב לכם?

חשבו עם עצמכם מה חשוב לכם שיהיה על ההזמנה. אם יש לכם תחומי עניין כמו מוזיקה או צילום ניתן לשלבם בהזמנה בצורה מקורית. נסו להיזכר אם קיבלתם פעם הזמנה שמצאה חן בעיניכם ועיכולה לשמש לכם השראה. לאחר מכן כדאי להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולקבל התרשמות ממבחר הדגמים של ההזמנות. ניתן להיכנס לאתרי חתונות או לאתרי אינטרנט של  בית דפוס כזה או אחר. לאחר שגיבשתם רושם ראשוני של ההזמנה שלכם כדאי לגשת לבית דפוס שמתמחה בהדפסת הזמנות לחתונה.

מומחים בתחום

לפני שאתם בוחרים בית דפוס כדאי להציץ בעבודות קודמות ולוודא שאכן בית הדפוס מנוסה בתחום הפקת הזמנות לחתונה. הסיבה לכך היא שרק מקום שמתמחה בהפקת הזמנות לחתונה יידע לעצב לכם את ההזמנה המושלמת שכוללת את כל מה שאתם רוצים שיופיע על ההזמנה ואת כל הפרטים החשובים שצריכים להופיע עליה כמו שם האולם, שעת החופה ועוד פרטים שונים שעליהם לא חשבתם. יש אתרי אינטרנט שמציעים עיצוב של ההזמנה עד לשלב ההדפסה ברשת האינטרנט לרבות בחירת סוג הנייר מה שיכול לחסוך לכם זמן ועלויות.
  
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il