לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

דפוס כרכור הוא דפוס שמונה שלושה סניפים, בפרדס חנה, בקריות בחיפה ובחדרה. זהו דפוס משפחתי ומשום כך ערוך לתת לכם שירות אמין, חברי, חמים ומשפחתי לכל בקשה.
 
מגנטים
בשנים האחרונה נכנסו המגנטים כמעט לכל תחום אפשרי. לפרסום, לאירועים, לבעלי עסקים פרטים וקטנים שרוצים להשאיר מזכרת על המקרר שלכם, על המזגן או דלת הכניסה. המגנטים הם אביזרי פרסומי, גרפי, צילומי לא יקר יחסית לעלות ההפקה שלו ולכן הרבה אנשים התחילו להשתמש בו אחרי שמצאו בו פתרון יצירתי.
 
מגנטים לאירועים
בכל אירוע כמו חתונה ובר מצווה, ישנה קודם כל אפשרות לעצב הזמנה מגנטית. כך אפשר לשלוח את ההזמנות בדואר והמקבל מייד מדביק על דלת המקרר ואין סיכוי שישכח את האירוע. מובן שעדיף גם לרשום ביומן אבל האירוע שלכם נמצא לנגד עיניו של המוזמן ומשפחתו תמיד, כשהוא מגיע לדלת המקרר שהיא אחת הדלתות הנפתחות הכי הרבה בבתים בישראל.
 
מגנטים לבעלי עסקים
אינסטלטורים, מתקני מזגנים, חשמלאים, טכנאי מכונות כביסה או ייבוש, מדיחי כלים ועוד, כולם יכולים לעצב לעצמם "כרטיס ביקור מגנטי" שלא יאבד לעולם. על דלת הבית ניתן להדביק מגנט מבחוץ וכך להשאיר תזכורת מבעל המקצוע, שלא תלכלך את הסביבה כמו פלאיירים שרבים זורקים אותם או לחדר המדרגות או ליד דלת האינטרקום. מגנט תמיד נותן תחושה קטנה, חמימה ונקייה ואפשר לקחת אותו פנימה אל תוך הבית ולהדביק על דלת מכונת הכביסה או כל מכשיר אחר כתזכורת בפעם הבאה שתצטרכו את בעל המקצוע שמיועד לאותה מכונה.
 
מגנטים צורניים
כדי לבלוט בשטח, אפשר להזמין צורות שונות של מגנטים. למשל מישהי שיש לה קונדיטוריות יכולה לעשות שבלונה בצורת עוגת יומולדת גבוהה עם נר באמצע או מישהו שנותן שירותי קייטרינג של אוכל סיני יכול לעצב שבלונה למגנט שלו בצורת סיני רץ עם מגש של אוכל ומקלות. ניתן להפיק כל סוג וצורה של שבלונה על מנת שתבלוט בשטח, בצבעים שונים, בגדלים שונים ובמחירים שונים.
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il