לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

דף הבית >> הדפסת ניירת משרדית >> הדפסת מעטפות
 

שלח בקשה או צור איתנו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת מעטפות מדפוס כרכור



 
הדפסת מעטפות משרדיות
 
 
אין מי שלא חייב מעטפות ממודפסות וממותגות. אלו הן הפנים של העסק, אשר יוצרות רושם ראשוני עוד טרם פתיחת כל משלוח ומכתב. בין אם יהיו מעטפות להזמנות חתונה, כרטיסי ברכה או חלילה חשבונית מרגיזה שמדכא לשלם – מעטפה צבעונית עם לוגו ופרטים היא הכרח לכל אדם וארגון שמכבדים את עצמם.

אפילו היום בעידן האינטרנט, אין עסק שלא מקבל מדי יום שפע איגרות, תכתובות, חשבונות ומידע פרסומי בדואר ישראל. בין כל אלו, חשוב גם לך שיזהו אותך ראשון ותקבל התייחסות תואמת.
הדפסה על מעטפות היא חלק בסיסי מכל מהלך מיתוג, ומבדילה בין דבר דואר מקרי שנרשם בכתב יד, לבין שולח מכובד מטעם פירמה מוכרת המשדר כבוד. כך פרטי ההתקשרות המצורפים מאפשרים למעשה הוספת יסוד שיווקי שימושי למהלך, בעזרת מעטפה להדפסה בעלויות אפסיות, ותורמות לרצינות מהלכי הלקוח בתגובה.
משלוח שהתקבל במארז מכובד, בולט וממותג כהלכה הוא מפתח לתשומת לב, וקבלת תשובה מהירה ומקבילה ברצינותה מצד הנמען.
 
 
 
   
 
ייצוגיות המסר שלך על המעטפות היא מטרה שאין פשרות בה. אנחנו בדפוס כרכור יודעים בדיוק איך הן אמורות להיראות: מרשימות, ברמת גימור מושלמת, בול בגוונים שרצית. בין אם בגודל ונייר ייחודי, או מעטפת דואר סטנדרטית פשוטה – כל האפשרויות זמינות ומשתלמות עבורכם. איכות מושלמת ללא פשרות, במגוון רחב של סוגים ודוגמאות לבחירה. ניתן להדפיס מעטפות נייר נטול עץ, ממוחזר, מוטבע, או עבה ואיכותי - במהירות, בכמות, בכל סוג הדפסה וסגירה, בהתאם לגודל, ללוגו ולמסר הפרסומי המבוקש.
בואו אלינו להזמין מעטפות ממותגות בכל מידה וכמות רצויה, החל מכיתוב בצבע בודד בחזית, ועד פרוצס מלא, צבעוני ודו צדדי על קרטון כרומו משובח עם ריפוד פנימי. הדרישות של העסק שלך הן האתגר שלנו.

מלאו את הפרטים או התקשרו – נשמח לתת לכם עוד מידע לגבי אפשרויות מגוונות להדפסת מעטפות. בגדלי A4, A3, מיני או סטנדרטיות בכל כמות ואיכות מבוקשת, תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית עבור כל צורך ומטרה, וללא התחייבות.
 
את העבודות ניתן לאסוף מפרדס חנה כרכורנקודות השירות בקריות-חיפהחדרהרמת גן וחריש ללא תשלום, או עד הבית בעלות משלוח סמלית
 
שלחו בקשה או צרו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת מעטפות ממותגות מדפוס כרכור עוד היום

 

מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il