לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

דף הבית >> הדפסה על קאפה
 
 שלח בקשה או צור קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת קאפה מדפוס כרכור


הדפסה על קאפה
קאפה מודפסת
 
אם רצונכם להפתיע מישהו עם תמונה אישית במראה יוקרתי, אם דרושים לכם שלטי פרסום בולטים ומעוצבים, הדפסת שלטי קאפה היא התשובה עבורכם. שלטי קאפה מודפסים משמשים למתנה מקורית, תמרורי הכוונה, קולאז' תמונות כעיצוב מיוחד לבית, שילוט יוקרתי לעסקים, תצוגה מרשימה של עבודות גרפיות, שילוט פנימי, תערוכות, מודלים, כנסים ואירועים חגיגיים.


בתי ספר, מוזיאונים ומכללות לאמנות מכירים היטב את יתרונות משטחי הקאפה ועושים בהם שימוש קבוע. זהו סוג של קלקר - פוליסטירן מוקצף לבן ודחוס, קשיח ועמיד, ועליו נייר מט בציפוי חימר דו-צדדי. התוצאה היא גליון קשיח וחלק, מושלם להדבקה או הדפסה ישירה. תכונות אלו מקנות לו יתרון משמעותי כאמצעי עבודה נוח ועמיד. משטח נקי, חלק, שנחתך בקלות כמו נייר.
הדפסה על קאפות, הדפסה ישירה על כל משטח הקאפה, צבע הדפסה על קאפות, הדפסה ישירה, צבע הדפסה על קאפות, הדפסה ישירה על כל הקאפה, צבע

הדפסה על קאפות, הדפסה ישירה על כל משטח הקאפה, צבע מלא, עובי 5/10 מ"מ, הדפסה בכמויות.
 
   
 
 
לוחות קאפה זמינים בעובי 5-10 מ"מ ובגודל עד 1.22 X 2.44 מטרים, עליהם ניתן להדפיס דו צדדית ישירות, או להדביק כל חומר גרפי מבוקש בכל מידה. קאפה הוא חומר תעשייתי סינתטי, ומשום כך הוא זמין וזול משמעותית מאפשרויות אחרות. כך ניתן למשל להדפיס פוסטרים או תמונות וצילומים בעלות נמוכה כמתנה ייחודית, או לצרכי תצוגה ופרסום למשל.

בקאפה יש יתרון ויזואלי ברור; התמונה מודפסת באיכות גבוהה, חדה ומדוייקת, וחומר הגלם אינו מצריך מתקן תצוגה, מסגרת או זכוכית מגן, כך נחזה התוכן הגרפי באופן חי, מרשים ובולט על כל המשטח בדומה לציור קיר, זאת לעומת סוגי הדפסה ותצוגה חליפיים.
חשוב לשים לב לכך שבגלל הפופולאריות הרבה, מקומות רבים מציעים כעת שירותי הדפסה על קאפה, אולם רובם עושים זאת בצבעי הדפסה פשוטים. עם החשיפה לאור יאבדו אלה את הגוונים וידהו תוך שבועות בודדים, אפילו בתוך חדר סגור. אצלנו מתבצעת עבודה זו בצבעים מותאמים לשימוש חוץ – משום שרק כך ישרדו לאורך זמן, וישמרו על חזות מרשימה כמו ביומם הראשון.

חלופה להטבעה ישירה על הקאפה היא בהדבקת כל חומר מודפס אחר עליה. טכניקה זו משמשת במקרים בהם עולה צורך במידות גדולות במיוחד, או בתמונה חדה אפילו יותר, אשר תיתן רושם מקביל לנייר צילום.
למרות שחומרי הייצור איכותיים דיים, ניתן להוסיף למינציה ולכסות אותם בטקסטורה מבריקה או מט, כדי ליצור משטח לוח מחיק, או להגן עליהם לאורך זמן מפני סכנת נגיעות ושריטות. אנחנו בדפוס כרכור נלווה אתכם בכל התהליך, החל משלב הרעיון, דרך העיצוב הגרפי, ועד ייצור הקאפה והאספקה אליכם.
 
מלאו את הפרטים או התקשרו – נשמח לפרט לכם עוד לגבי אפשרויות מגוונות להדפסת ועיצוב הדפסות קאפה לכל צורך ומטרה.

את העבודות ניתן לאסוף מפרדס חנה כרכורנקודות השירות בקריות-חיפהחדרהרמת גן וחריש ללא תשלום, או עד הבית בעלות משלוח סמלית.
שלחו בקשה או צרו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת קאפות מדפוס כרכור


 
מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il