לוגו דפוס כרכור - פרדס חנה | חדרה | קריות -חיפה
 

דף הבית >> מגנטים
מגנטים          
 

שלח בקשה או צור איתנו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת מגנטים מדפוס כרכור
 
מגנטים

מסעדות, חנויות, נותני שירות ובעלי עסקים יודעים כולם – מגנטים לפרסום הם הדרך הבטוחה ביותר להיכנס לכל בית, ולהגיע בו לדלת הראשית - הלא היא דלת המקרר. כך תבטיחו ששמכם ומיתוג העסק שלכם יהיו נגישים וזמינים לשליפה מיידית בכל רגע.

מגנטים למקרר ניתנים לעיצוב וייצור כמעט בכל צורה וגודל. מכיוון שרבים כל כך מפיקים מגנטים, רק המוצלחים מביניהם נותרים ונשמרים אצל הלקוחות, לכן מומלץ לעצב אותם מיוחדים, בולטים ויוצאי דופן. אנחנו בדפוס כרכור נדפיס לכם מגנטים חזקים וצבעוניים, בעיצוב שיציג אתכם בצורה הטובה ביותר.

אצלנו תוכלו לבחור מגנט בכל גודל וסוג בהתאם לדרישה. הדפסה בצבע מלא על גבי נייר כרומו איכותי בציפוי למינציה שקופה להגנה, על מגנט בעובי 0.4 מ"מ. החל בגדלים מקובלים כמו כרטיס ביקור 9*5 ס"מ, או כל מידה אחרת שתבקשו, לרבות חיתוך צורני במבלט תואם.
אנחנו מפיקים מגנטים לארועים כשי לאורחים, תמונות על מגנטים, מסגרות מגנטיות, לוחות שנה מגנטיים ושילוט מגנטי לרכב - הכל באיכות מושלמת ובמחירים אטרקטיביים.
לחצו על הקישורים הבאים אם עליכם לייצר מגנטים בצורות או מגנטים בכמויות קטנות כדי לדעת פרטים נוספים איך לתכנן מוצר מנצח למטרתכם. מלאו את הפרטים או התקשרו אלינו, ומנשמח לתת לכם הצעת מחיר אישית לעיצוב והדפסת מגנטים לפסום בדיוק כמו שרציתם. אנחנו נלווה אתכם בכל שלבי התהליך, החל מהרעיון, דרך התכנון והעיצוב, ועד הדפסת המגנטים המיוחדים שלך ואספקתם אליך.

קראו עוד בעמודים הבאים על התאמת המגנטים לצרכים המדוייקים עבורכם, או מהן האפשרויות השונות להפקתם.
 
מגנטים שגית פילאטיס מגנט 10*15
מגנטים בדפוס כרכור   מגנטים מחזי רכטמן
 מגנטים מודפסים   מגנטים מחירון
 מגנטים פרדס חנה   הדפסת מגנטים
 

את העבודות ניתן לאסוף מפרדס חנה כרכורנקודות השירות בקריות-חיפהחדרהרמת גן וחריש ללא תשלום, או עד הבית בעלות משלוח סמלית
 
שלח בקשה או צור איתנו קשר בטלפון 077-5091009 לקבלת הצעת מחיר להדפסת מגנטים מדפוס כרכור

מטה ראשי - פרדס חנה כרכור רח' האורנים 10| סניף כרמל חיפה - רח' אינשטיין 58
נקודות שירותחדרה - רח' הנשיא | קריות וחיפה - רח' העצמאות ליד הקריוןרמת גן - רח' ארלוזורוב | חריש - רח' דרך ארץ וברחבי העיר
טלפון רב קווי: 077-5091009 | וואטסאפ: 051-2311201 | מייל: info@dfk.co.il